Terug naar home

Initiatief indienen

1Contactgegevens
2Omschrijving algemeen
3Veiligheid
4Reservering & ticketing
5Website & social media
6Operationele informatie
  • (algemeen contactpersoon tbv de aanvraag)
  • Omschrijving algemeen

    Dit is het aanmeldformulier ter beoordeling van jouw BZ-initiatief/activiteit.

  • Omschrijf kort het initiatief: wat is het/wat houdt het in?
  • Wat is de naam / het adres van de locatie? (Indien je nog geen geschikte locatie hebt gevonden, graag onderstaand bij 'Eisen locatie' invullen waar de locatie aan moet voldoen om jouw activiteit te kunnen laten plaatsvinden.)
  • Waar moet de locatie aan voldoen? Omschrijf kort. Denk hierbij aan: voor hoeveel personen, hoeveel m2 is er nodig, kindvriendelijk, etc. Wij zoeken graag met je mee naar een passende locatie.
  • Denk aan: kinderen, ouderen, jongeren, studenten, sporters, cultuurliefhebbers.
  • Let op: de maximale capaciteit van een BZ-evenement/activiteit is 350 personen.
    Is de locatie goed toegankelijk voor mindervaliden en zijn er faciliteiten aanwezig?
  • Veiligheid | toestemming / vergunning

  • Toegestane bestandstypen: pdf, jpg, png, gif, Max. bestandsgrootte: 128 MB.
  • Wij leggen jouw initiatief ter akkoord voor aan de gemeente 'sH. Bij akkoord, ontvang je een tijdelijke toestemming welke is vastgelegd in een gedoogbrief. Meer informatie over het verkrijgen van een toestemming vind je op deze pagina:
  • Toegestane bestandstypen: pdf, jpg, png, gif, Max. bestandsgrootte: 128 MB.
    * let op: voor het verstrekken van alcoholhoudende dranken heb je een DHW vergunning nodig. Indien je deze reeds in je bezit hebt, ontvangen we graag een kopie. Indien niet, zoek dan eerst een horeca-partner met DHW vergunning en leg dit aan ons voor.
  • (Indien je dit niet weet, omschrijf dan wat voor soort geluid er wordt geproduceerd. Denk aan: een band, DJ, house muziek, optreden kinderen, etc.)
  • Een plattegrond helpt bij een snelle beoordeling van jouw initiatief. Een duidelijke aanduiding van de locatie + de objecten die je gaat plaatsen (zoals stoelen, podium, ed.) op een Google Maps kaart is in de eerste fase al voldoende.
    Toegestane bestandstypen: pdf, jpg, png, gif, Max. bestandsgrootte: 128 MB.
    Het is belangrijk dat je (met name wanneer het direct omwonenden betreft) de omwonenden informeert over jouw plannen, zodat zij hiermee niet verrast worden. In sommige gevallen kan een toestemming van de omwonenden ook een voorwaarde zijn vanuit de Gemeente om jouw initiatief op een specifieke plek toe te staan.
  • Let op: wellicht is een schriftelijke toezegging van de omwonenden relevant voor de beoordeling

  • Communicatie | reserveren & ticketing

  • Wij nemen tzt contact met je op om alle benodigde input voor het inrichten van het ticketplatform voor je te verzorgen.
  • Communicatie | website & social media

    De Bossche Zomer neemt jouw initiatief graag mee in onze communicatie en programmering voor nog meer zichtbaarheid! Voor de volledigheid en het vermelden van juiste informatie, vragen we je om onderstaande gegevens in te vullen.

  • Social mediakanalen initiatief

  • Website

  • Website De Bossche Zomer

    Wil je dat jouw initiatief zichtbaar is in het programma overzicht op onze website en daardoor beter vindbaar voor bezoekers van de Bossche Zomer? Vul dan onderstaand de juiste informatie in.
  • Maximaal 50 tekens.
  • Waar het evenement plaatsvindt.
  • (gratis, variërend of prijs van een ticket)
  • Foto's mogen max. 128MB zijn. Bij voorkeur met zo min mogelijk tekst.
    Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, png, jpeg, Max. bestandsgrootte: 128 MB.
    • Van organisator; welke we mogen vermelden op onze website voor meer informatie.
    • Social mediakanalen organisatie

      Voer de volledige URLs in van de kanalen die je wenst dat we vermelden op de website van De Bossche Zomer.
    • Social mediakanalen De Bossche Zomer

    • Formulier m.b.t. inrichten social mediakanalen De Bossche Zomer

    • Planning

      Aan de hand van een planning worden er gedurende de Bossche Zomer dagelijks 2-3 berichten gepost. Uiteraard houden we rekening met de urgentie van de berichten.

      Opmaak

      De berichten worden zoveel mogelijk in de look & feel van De Bossche Zomer opgemaakt, vandaar dat ad hoc publiceren niet altijd mogelijk is. Natuurlijk maken we uitzonderingen voor nieuwswaardige / spoedberichten. Tijdig aanleveren (min. 1 week voorafgaand aan het initiatief) is wenselijk.

      Frequentie

      Hopelijk kunnen we deze zomer ook weer heel veel initiatieven communiceren via onze social media kanalen. Het aanleveren van de juiste informatie is hiervoor van groot belang. Ieder initiatief communiceren we tenminste 2x (2x Facebook, 2x Instagram). Indien we een gevarieerde insteek en/of meerdere beelden tot onze beschikking hebben, kunnen we (afhankelijk van het totale aanbod) vaker gaan posten.

    • * wij kunnen er zelf een goed lopend bericht van maken met de juiste tone of voice, maar tekstuele input is altijd fijn!
    • Sleep bestanden hierheen of
      Toegestane bestandstypen: jpg, png, jpeg, Max. bestandsgrootte: 128 MB.
        Foto's mogen max. 128MB zijn. Bij voorkeur foto's zonder tekst, indien we betaald (op onze kosten) gaan boosten is tekst in afbeeldingen niet bevordelijk voor het resultaat
      • Sleep bestanden hierheen of
        Toegestane bestandstypen: mp4, wmv, avi, mpeg, mpg, mov, Max. bestandsgrootte: 128 MB.
          Videos mogen max. 128MB zijn.
        • Dit kan de organisatie zelf zijn, maar wellicht ook nog andere betrokken partijen/locaties.
        • Tips

          • Foto's van de opbouw of repetitie? Stuur het aan ons door. Altijd leuk om de bezoekers de komende weken al in de juiste sfeer te brengen.
          • Maak foto’s tijdens je activiteit/initiatief. Mail ze door naar maartje@debosschezomer.nl of plaats zelf berichten op social media, tag @debosschezomer zodat we het eenvoudig kunnen delen op de Insta Stories.
          • Gebruik voor de vindbaarheid #debosschezomer in je berichten!
        • Operationele informatie | uitvoer | crowdmanagement | infrastructuur

        • Bereikbaar op momenten van uitvoer initiatief
        • Crowdmanagement

          Geef dit indien mogelijk aan op de plattegrond
        • Infrastructuur

        • We weten dat we veel input van jullie als initiatiefnemers vragen met dit formulier, maar op deze manier kunnen we een goede en snelle doorloop garanderen. Heb je nog vragen of opmerkingen of wil je gewoon iets kwijt? Dat kan hier! of stuur ons een mailtje op: info@debosschezomer.nl